domingo, 19 de maio de 2013

Muziek

                                             
                                                                                                        Muziek

Goeden Morgen

Goeden Morgen, Goeden Morgen
Het geluk is mij, is in mij:
Goeden Morgen, Goeden Morgen
Ik voel de vreugd in mijn hart, in mijn hart:
Goeden Morgen, Goeden Morgen
We lachen en zingen blij:
De natuur is zo mo-oi
Oneindig lief hebben wij (bis)









Ga in vrede

Ga in vree, God geleidt je
Denk aan mij als je ver bent van mij.
Ga in vree, God geleidt je
Denk aan mij zoals ik denk aan jou.




 













Bom Dia
Bom dia, Bom dia
Hoje eu estou tão feliz tão feliz.
Bom dia, Bom dia
Meu coração é quem diz, é quem diz.
Bom dia, Bom dia
Vamos sorrir e cantar.
A natureza é tão bela
Que nos ensina a amar (bis)


Vai em paz
Vai em paz, Deus te guie
Pense em mim, se longe estás
Vás em paz, Deus te guie
Pense em mim, que eu pensarei em ti


Muzikale begeleiding: Marileia Conde van Aggelen
Tekst vertaling: Hans van Aggelen

<< Home       <<Nederlands-Archief